www.AcademiadeAfaceri.ro - Comunicat de Presa
Ref: CP320/05.10.2008
Nota: pentru difuzare imediata
Restrictii: difuzare libera
Persoana contact: Andreea Marc - PR Manager


Comunicat de presa
- 4.917 caractere -


AcademiadeAfaceri.ro - 4 ani de succes

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare aniverseaza pe 5 octombrie 2008 patru ani de activitate pe piata romaneasca a serviciului de e-learning AcademiadeAfaceri.ro, ocazie cu care compania aduce in prim plan activitatile si realizarile sale.

Lansat in anul 2004 ca un proiect pilot, AcademiadeAfaceri.ro a trecut in anul urmator la stadiul de serviciu specializat de e-learning, cursuri si training online, avand in prezent peste 10.000 de cursanti. Cei care au ales sa urmeze cursurile online si programele de pregatire si dezvoltare profesionala sunt in general persoane la inceput de cariera sau in faza de crestere in cariera, au varsta intre 26 si 38 de ani si ocupa de regula functii de coordonare si conducere.

Principalul motiv pentru care au ales sa studieze online este programul foarte flexibil care le permite sa acceseze cursurile la orice ora si in orice zi, fara sa fie necesara prezenta la o anumita ora si intr-un anumit loc, conferindu-le astfel mai mult timp pentru ei si familie. Avantajul major al cursurilor oferite de AcademiadeAfaceri.ro este calitatea PREMIUM care se traduce prin informatii de cea mai inalta calitate si servicii de asistenta prompte si profesioniste.

Printre cursantii inregistrati se numara chiar si functionari sau consilieri ai ministerelor, prefecti, magistrati, directori si functionari ai companiilor bancare, manageri de societati comerciale si in general persoane cu functii de coordonare in sectorul privat, lucru care demonstreaza rolul important pe care l-a avut Academia Britanica de Afaceri si Comunicare in formarea la nivel profesionist a mediul de afaceri romanesc in ultimii patru ani.

"Modelul britanic de invatare pune accent pe o programa extrem de bine structurata si cu informatii practice, concrete, usor de parcurs si de asimilat, pe analize si simulari bazate pe cazuri reale care au rolul de a fixa cunostintele si de a face invatarea mai placuta. Avand in vedere si flexibilitatea programului de invatare, pe langa continutul cursurilor si calitatea serviciilor de asistenta si suport, AcademiadeAfaceri.ro s-a bucurat in acesti patru ani de un real succes in randul cursantilor, cei mai multi dintre ei ramanand clienti fideli ai serviciilor noastre. Dorim sa le multumim tuturor celor care ne-au fost alaturi in tot acest timp si sa ii asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a le oferi in continuare servicii inovative de cea mai inalta calitate", sustine Cristi Lucan, Marketing & PR Manager la Business and Communication Research Center.

Cursantii care acceseaza AcademiadeAfaceri.ro apreciaza exact inovatia pe care o aduce pe piata cursurilor: centrul de asistenta performant care raspunde cu promptitudine nevoilor clientilor, programul flexibil stabilit chiar de cursanti, informatia concreta si discutiile libere din cadrul seminariilor, asistentii de curs deschisi catre comunicare si cu o vasta experienta in domeniu, aplicabilitatea informatiilor in viata reala, precum si programa de curs adaptata in mod continuu cerintelor si nevoilor cursantilor prin intermediul analizelor de specialitate si realizarea de sondaje in fiecare luna.

Gheorghita Dinu, Director Executiv la Velvet Medical - Dental Clinics, Bucuresti afirma: "Am urmat bursa de studii MBA si am fost bucuros sa invat multe lucruri noi si sa descopar noi modalitati de lucru. Timpul nu-mi permitea deplasarea dintr-un loc in altul, insa AcademiadeAfaceri.ro a pus la dispozitia celor interesati platforma potrivita, adaptata stilului de invatamant al acestui mileniu, pentru cursantul inteligent".

Cei 15 lectori-asistenti de curs care formeaza echipa AcademiadeAfaceri.ro sunt specialisti in marketing, comunicare, relatii publice, finante, drept, psihologie, resurse umane si limbi straine, detinand o indelungata experienta in domeniile in care activeaza, atat la nivel national, cat si international.

In prezent, oferta serviciului AcademiadeAfaceri.ro contine 18 cursuri, care pot fi studiate atat individual, cat si in sistem de pachet de cursuri sub forma burselor de studii: MBA - Management and Business Administration, European Business Communication, European Business Management si English for European Business. Oferta de cursuri cuprinde: Marketing General, Management Strategic, Advertising, Banking, Societati - Contracte si Operatiuni Comerciale, Managementul Resurselor Umane, Comunicare in Afaceri, Relatii Publice in Afaceri, Dezvoltare Personala, Leadership si Comunicare Manageriala, Comunicarea Interna in Firma, Jurnalism si Comunicare Media, Webdesign si tehnici Web, Gramatica Limbii Engleze, Engleza pentru Afaceri, Spaniola Conversationala si Italiana Conversationala.

***
Business and Communication Research Center este un centru privat de cercetare si dezvoltare de solutii inovative in domeniul afacerilor si stiintelor comunicarii, specializat in oferirea de solutii de e-learning si training.



http://www.academiadeafaceri.ro/comunicate.html

SC Business and Communication Research Center Srl
Nr. Reg. Com: J22/1979/2004, Cod fiscal: 16775100
Tel: 021.589.7800, Fax: 0332.810.595
email: [email protected], [email protected]
Web: http://www.academiadeafaceri.ro

 
Copyright © 2003 - 2008, Business and Communication Research Center. Toate drepturile rezervate.