succes la cursuri!



Cum mă înscriu ...

Cum particip la cursuri...

Prezentare
Prezentare serviciu

 

 

Analiză comparativă
Oportunităţi
Avantaje şi beneficii
Cum se învaţă
Programe moderne
Cum se învaţă
Cine se înscrie
Ce se plăteşte
Activităţi la cursuri
Cursuri online
Seminar online
Consiliere cursuri
Proiecte online
Testare online
Media Center
Apariţii în presă
Comunicate de presă
Resurse presă
Statistici activitate
Testimoniale
Ofertă publicitate



Transilvania Expres, nr. 3835, Braşov

Activitatile la cursuri sunt bazate pe practică, sunt mult mai uşor de parcurs şi asimilat şi au ata-şate aplicaţii practice, analize şi simulări de caz, speţe, documentări online şi discuţii libere, care au un rol important in fixarea cunoştinţelor”, a menţionat Cristi Lucan, Director Educaţional, AcademiadeAfaceri.ro



Citeşte în continuare...

Prezentare Prezentare Academia de Afaceri




Prezentare Academia de Afaceri

AcademiadeAfaceri.ro a fost lansată în anul 2004 sub forma unui site specializat de e-learning realizat cu knowledge britanic dupa modelul scolilor de afaceri din Londra.

Modelul de invatare
si cunostintele de la cursuri sunt realizate in urma activităţilor de analiza a nevoilor de formare cerute de companii pentru a putea oferi cursuri adaptate nevoilor reale ale pietei. Sunt foarte importante pentru noi programele cursurilor care sunt actuale si moderne.

De asemenea, la cursuri nu se invata teorie de dragul teoriei cum se intampla in sistemul clasic de invatamant ci se invata practic cum se face in realitate.



Cine suntem?

Grupul de firme Business and Communication Research Center, deţinătoarele serviciului de e-learning AcademiadeAfaceri.ro sunt societati de training şi cursuri online autorizate de ORC conform cod CAEN 8059.

Business and Communication Research Center este un centru privat de cercetare 
şi dezvoltare de soluţii inovative în domeniul afacerilor şştiinţelor comunicării, specializat în oferirea de soluţii de invatare rapida.



Cine susţine cursurile online?

Echipa AcademiadeAfaceri.ro este compusă din practicieni în marketing, comunicare, relaţii publice, finanţe, drept, psihologie şi resurse umane care ocupa pozitii de conducere sau coordonare si au realizări deosebite şi o experienţă foarte solida în domeniile în care activează.

Asisten
ţii la cursuri sunt marketing manageri, magistraţi, psihologi, traducători autorizaţi sau lingvişti cu experienţă profesională la nivel international.



Cum a fost înfiinţată AcademiadeAfaceri.ro?

AcademiadeAfaceri.ro a fost lansată în anul 2004 şi reprezintă rezultatul a peste 10 luni de cercetare şi dezvoltare continuă şi implementare a unui sistem pilot de e-learning britanic adaptat mediului educaţional şi de afaceri românesc care are ca scop oferirea de servicii de perfecţionare continuă şi dezvoltare profesională care se adresează tuturor persoanelor interesate să evolueze şi să se dezvolte profesional. Modelul de business, sistemul educational, standardele de calitate cat si curricula de la cursuri este britanica, oferind astfel un model de succes pentru servicii educationale de calitate occidentala.

In ianuarie 2005, AcademiadeAfaceri.ro a trecut din stadiul de proiect pilot în stadiu de sistem de e-learning cu activitate de sine stătătoare.

Foarte important este rolul social pe care îl are acest sistem de e-learning, oferind persoanelor cu resurse financiare limitate posibilitatea să beneficieze de programe moderne de perfecţionare şi dezvoltare profesională prin intermediul burselor de studii Business.Europe'2007 - MBA Premium sau English.Communication-Europe'2007. In ultimii 10 ani, Academia de Afaceri a oferit peste 3.000 de burse de studii în domeniul afacerilor şi comunicării în limba engleză.

In luna octombrie 2006, AcademiadeAfaceri.ro trece de la stadiu de sistem de e-learning la stadiul de serviciu specializat, fiind implementată o noua stategie de comunicare, o noua identitate vizuală şi centru de suport performant pentru a răspunde cu promptitudine nevoilor cursantilor.



Cum se învaţă la cursuri?

Procesul de învăţare se realizează online prin metode moderne şi interactive, iar cursurile conţin: suportul scris care include intervenţii tip-rezumat sau smart-point care punctează informaţiile deosebit de importante, seminarii online, discuţii libere, aplicaţii practice, simulări de cazuri, analiză de modele practice.

AcademiadeAfaceri.ro oferă cursuri online realizate pe bază de programe moderne care pun accent pe informaţia concretă şi utilă prin intermediul conţinuturilor de calitate bazate pe activitatea practică din mediul de afaceri şi experienţa proprie a specialistilor care le-au realizat.

Cursanţii beneficiază de un orar flexibil de învăţare pe care şi-l stabilesc în mod independent, metode eficiente de învăţare şi fixare a cunostinţelor bazate pe aplicaţii practice, discuţii libere, simulări de cazuri şi analiză de exemple şi modele concrete şi, nu în ultimul rând, asistentă promptă şi de calitate din partea profesorilor sau a asistenţilor la cursuri.




Cine sunt cursanţii si absolventii de la Academia de Afaceri?

Printre cursanţii reprezentativi care au ales cursurile online şi programele de pregătire şi dezvoltare profesională din domeniul afacerilor oferite de AcademiadeAfaceri.ro se numără profesionisti care activeaza in marile companii multinationale precum Vodafone, Volvo Romania, precum si angajatii din IMM-uri.

De asemenea au ales cursurile noastre si foarte multi angajati din Ministerul Finantelor, consilieri din cadrul Ministerului Justiţiei şi Ministerului Sănătăţii, prefecţi, magistraţi, directori şi angajati ai companiilor bancare, persoane cu funcţii de conducere din cadrul societăţilor comerciale private.

Bineinteles am oferit foarte mult suport si persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă sau studenţilor doriti de perfectionare suplimentara.

Acest lucru demonstrează rolul deosebit de important pe care l-a avut Academia de Afaceri în mediul de afaceri românesc în ultimii 10 ani de zile.








 




   
Acasa | Cursuri | Diplome | Burse | FAQ | Noutati | Contact | Termeni de utilizare

Copyright © 2004 - 2016, Business and Communication Research Center
Toate drepturile rezervate