succes la cursuri!



Cum mă înscriu ...

Cum particip la cursuri...

Prezentare
Prezentare serviciu

 

 

Analiză comparativă
Oportunităţi
Avantaje şi beneficii
Cum se învaţă
Programe moderne
Cum se învaţă
Cine se înscrie
Ce se plăteşte
Activităţi la cursuri
Cursuri online
Seminar online
Consiliere cursuri
Proiecte online
Testare online
Media Center
Apariţii în presă
Comunicate de presă
Resurse presă
Statistici activitate
Testimoniale
Ofertă publicitate



Transilvania Expres, nr. 3835, Braşov

Activitatile la cursuri sunt bazate pe practică, sunt mult mai uşor de parcurs şi asimilat şi au ata-şate aplicaţii practice, analize şi simulări de caz, speţe, documentări online şi discuţii libere, care au un rol important in fixarea cunoştinţelor”, a menţionat Cristi Lucan, Director Educaţional, AcademiadeAfaceri.ro



Citeşte în continuare...



Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva
Rating curs:   Authorship Associate: Adina Baya
Calitate curs: Premium   Data începere cursuri:30 Noiembrie 2020
Taxa de înscriere:320 lei (include 20% reducere) Durată cursuri: 10 lecţii / 12 săptămâni
     




 


Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva
- inscrierea la acest curs este o decizie plina de avantaje, indiferent de domeniul din care proveniti deoarece veti beneficia de metode de comunicare persuasiva concrete si verificate de catre specialisti cu experienta in domeniu.

Stilul de prezentare al metodelor si tehnicilor practice este direct si concret, intr-un limbaj accesibil si axat doar pe practica
si cu foarte, foarte multe exemple si studii de cazuri reale , astfel incat totul devine mult mai usor de inteles si aplicat.


Vom invata intr-un timp scurt tehnici si metode pe care le-ati crezut greoaie si dificil de aplicat
, precum:
- principiul reciprocitatii in persuasiune;
- legea falsei limitari;
- metoda angajamentului gradual cand dorim ca oamenii sa faca ceva;
- metoda consensului atunci cand dorim ca oamenii sa fie de accord cu ideile noastre;
- metoda apropierii pentru a genera incredere in idei, relatii sau oferte de vanzare;
- si mai multe alte tehnici practice pe care le puteti afla consultand programa detaliata de la modulul 2.


De asemenea, pe langa realizarea de texte profesioniste si convingatoare vom invata practic cum sa realizam si sa utilizam in viata reala advertoriale, CV-uri care sa atraga atentia angajatorilor, prezentari in public, comunicate de presa, texte publicitare sau articole si lucrari stiintifice precum lucrarile de licenta, dizertatie ori doctorat.


Vom lucra impreuna doar cu exemple si situatii concrete si veti primi feed-back constant si rapid iar sistemul de lucru este unu la unu, dumneavoastra cursantul impreuna cu trainerul sau mentorul dumneavoastra. Cursul de Copywriting implica un program de studiu 100% flexibil iar costurile sunt printre cele mai accesibile.


Acest curs este de o importanta capitala daca lucrati in PR, Marketing, Marketing Online, Jurnalism sau Vanzari ori in orice domeniu care impune scrierea de mesaje care trebuie sa vanda sau sa convinga - doar scriind texte care aplica principiile persuasiunii putem crea impactul dorit.

Va recomandam sa consultati programa detaliata a cursului unde veti descoperi deja care sunt tehnicile aplicate in persuasiune si apoi, veti putea invata sa le aplicati si dumneavoastra.


Academia Britanica de Afaceri si Comunicare functioneaza de peste 16 ani pe piata din Romania si este un sistem de invatare de calitate superioara - premium, care este intalnit la scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Pana in prezent avem peste 60.000 de cursanti din toata tara.


Cum ar fi sa incepi de astazi?


Legaturi rapide si Intrebari Frecvente Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva:

 1. Cui se adreseaza Curs Copywriting?

2. Ce veti invata concret la Curs Copywriting?

3. Oportunitati de cariera - pe ce posturi puteti profesa dupa absolvire?

 4. Taxa curs - cat costa?

5. Ce primesc concret si cat dureaza Curs Copywriting?

6. Programa Detaliata Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva

 7. Cum se invata? Program Curs Copywriting

8. Demo Curs Copywriting

 9. Pareri cursanti absolventi - Testimoniale

 10. DIPLOME, certificare, recunoastere, Supliment Descriptiv si Europass

11. Detalii administrative - cum ma inscriu, conditii, care sunt pasii urmatori?

12. Inscriere Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva



CUM SE INVATA & PROGRAM 100% FLEXIBIL


Cursurile sunt interactive si se desfasoara online din contul dvs. personal de cursant. Cursantii sunt din toata tara.

In fiecare zi de Luni se aloca cate o lectie noua impreuna cu activitatile practice de curs - veti realiza materiale scrise si veti aplica tehnicile practice invatate.

Din momentul alocarii activitatilor de curs aveti la dispozitie 3 saptamani sa postati materialele realizate IN ORICE ZI SI LA ORICE ORA, deci beneficiati de un program foarte flexibil.


NU ESTE NEVOIE SA FITI ONLINE LA O ANUMITA ORA ca in cazul altor cursuri care utilizeaza live video.

Suporturile de Curs
sunt in format scris si sunt concise, bine structurate, la obiect si usor de parcurs.


Toate suporturile de curs si materialele oferite le puteti salva pe calculator sau le puteti printa daca va este mai usor sa le urmariti pe hartie.


La fiecare sfarsit de saptamana asistentii de curs va evalueaza materialele realizate si va ofera feedback punctual - daca va fi nevoie sa realizati modificari sau mentiuni veti primi indicatii punctuale.


ORICAND aveti intrebari sau doriti informatii suplimentare aveti la dispozitie sectiunea "Intreaba Asistentul de Curs" din cadrul cursului.


De asemenea, cursurile sunt interactive, veti putea consulta rezolvarile colegilor de curs si veti putea comunica cu ei.


Examen Final - Cum voi fi evaluat la Curs Copywriting?
Examenul final este sub forma de test grila care poate fi sustinut oricand in ultimele 3 saptamani de curs, in orice zi si la orice ora.

Deoarece se pune accent in primul rand pe activitatile practice de curs, la intrebarile de evaluare din testul final este destul de usor de raspuns, astfel incat evaluarea finala este doar o cerinta oficiala, nu un examen stresant. Evaluarea finala si emiterea diplomei sunt incluse in taxa pentru curs.


Ghidare si Asistenta

Din momentul in care va inscrieti la Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva si pana la finalizarea acestuia, alaturi de asistentul de curs va sta la dispozitie si asistentul dumneavoastra personal de la Centrul de Asistenta pe care il puteti contacta oricand aveti intrebari, atat prin email cat si telefonic. Toate acestea pentru ca dumneavoastra sa obtineti cele mai bune rezultate si sa beneficiati de servicii de cea mai buna calitate.


Adresabilitate:

Pentru cine este acest Curs Copywriting?

Curs Copywriting - se adreseaza atat incepatorilor cat si persoanelor cu cunostinte la nivel mediu care doresc sa ajunga la nivel avansat, indiferent de domeniul in care activeaza.

Nu sunt necesare cunostinte anterioare in copywriting sau comunicare.

La finalizarea cursului se obtine certificarea pe postul de COPYWRITER.






PROGRAMA CURS COPYWRITING SI COMUNICARE PERSUASIVA



Lecţia 1 1. Cum putem intelege si construi mesaje persuasive
  1.1. Cum putem intelege modul in care sunt construite mesajele persuasive
1.2. Modele practice de construire a mesajelor persuasive
1.2.1. Cum putem convinge prin modelul inductiei
1.2.2. Cum putem trage concluzii cu impact prin modelul deductiei
1.2.3. Cum putem da autoritate si greutate unei idei prin modelul analogiei
1.2.4. Cum putem darama o concluzie prin modelul dezbaterii
1.3. Cum putem identifica erorile de argumentare in mesajul persuasiv
1.3.1. Cum sa ne ferim de generalizarea excesiva si care sunt pericolele
1.3.2. Cum sa devalidam explicatiile nevalide prin met. explicatiei adhoc
1.3.3. Cum sa evitam un raspuns prin met. argumentului "atac la persoana"
1.3.4. Cum sa devalidam o concluzie falsa prin metoda falsei legaturi cauzale
1.3.5. Cum sa reducem raspunsurile vagi prin metoda simplificarii excesive
1.3.6. Cum contracaram concluziile eronate prin metoda analogiei
1.3.7. Cum sa identificam cand interlocutorul nostru este indecis prin metoda autocontradictiei

Lecţia 2 2. Cum sa redactam cu usurinta texte persuasive
  2.1. Cum sa comunicam pe limba celor care ne citesc prin analiza audientei
2.2. Scheme practice pentru conceperea rapida de mesaje persuasive
2.2.1. Cum sa starnim reactii prin sch. stimul-reactie
2.2.2. Cum sa ajungem usor la rezultatul final prin schema cognitiva
2.2.3. Cum sa facem oamenii sa isi schimbe motivatia prin met. schemei M
2.2.4. Cum sa cream impact prin referirea la traditii si varsta - schema sociala
2.2.5. Cum sa cream impact pentru un public foarte general prin metoda schemei bazata pe personalitate
2.3. Cum sa utilizam cu subtilitate tehnicile de manipulare pentru a convinge
2.3.1. Cum sa convingem subtil prin tehnica "piciorul-in-usa"
2.3.2. Cum sa ceri foarte mult pentru a ti se aproba cat doresti in realitate utilizand tehnica "trântitul-usii-in-fata"
2.4. Cum sa utilizam cu usurinta in practica principiile de aur ale persuasiunii
2.4.1. Cum sa sugeram intoarcerea favorurilor prin principiului reciprocitatii
2.4.2 .Cum sa utilizam legea falsei limitari pentru a face atractiva o oferta
2.4.3. Cum ne asociem mesajul cu o persoana cu autoritate in domeniu si cu notorietate pentru a putea convinge
2.4.4. Cum sa facem oamenii sa raspunda la o cerinta mare prin aplicarea principiului angajementului prin care le cerem mai intai sa faca actiuni mici ajungand gradual la a le cere sa realizeze cerinte mari
2.4.5. Cum sa aplicam in practica principiul apropierii pentru a crea incredere
2.4.6. Cum sa facem ca oamenii sa fie de acord cu ideile noastre
2.5. Cum realizam concret fiecare pas in procesul de convingere
2.5.1. Cand sa plasam mesajul persuasiv pentru a ne impunerea prezenta
2.5.2. De ce este importanta atragerea atentiei in procesul de convingere
2.5.3. Care sunt lucrurile importante de care trebuie sa tinem cont
2.5.4. Cum sa transmitem un mesaj persuasiv prin pastrarea noii convingeri
2.5.6. Cum sa atragem atentia la finalul mesajului persuasiv pentru a
indemna la actiune publicul

Lecţia 3 3. MESAJUL PERSUASIV: Cum sa ne ordonam strategic ideile intr-un mesaj persuasiv pentru a avea impact
  3.1. Cum ne gasim ideile pentru mesajul persuasiv
3.1.1. Cum utilizam avantajele scrierii libere (free writing)
3.1.2. Cum realizam brainstormingul pentru idei creative
3.2. Cum sa realizam practic planificarea continutului mesajului persuasiv
3.3. Cum sa intelegem concret in ce ordine expunem ideile pentru a avea impact
3.3.1. Cum sa expunem etapele evolutiei subiectului - axa temporala
3.3.2. Cum sa subliniem detaliile legate de imagine, spatiu si impresii
utilizand ordonarea conform axei spatiale
3.4. Cum ordonam ideile intr-un text argumentativ
3.4.1. Cum utilizam comunicarea de la general la particular
3.4.2. Cum sa utilizam inteligent regula celor cinci intrebari
3.4.3. Cum sa introducem intr-un mod natural informatii noi
3.4.4. Cum sa utilizam argumentele pentru a da putere unei idei - met. P-C
3.4.5. Cum sa mentinem treaza atentia de-a lungul mesajului
3.4.6. Cum sa scriem reguli si manuale de utilizare care par foarte usoare
3.5. Cum dezvoltam practic planul de redactare al mesajului persuasiv
3.5.1. Cum sa ne folosim de exemple si detalii pentru a crea impact
3.5.2. Cand ne avantajeaza folosirea de comparatii si de contrastante
3.5.3. Cum sa subliniem aspecte importante prin utilizarea legaturii
intre cauza-efect
3.5.4. Cum sa demonstam o idee noua printr-o idee deja acceptata
utilizand analogia

Lecţia 4 4. IMPACTUL - Cum sa utilizam limbajul pentru a crea impact in textele persuasive
  4.1.Cum sa ne folosim de limbaj pentru a crea impact
4.1.1. Cum sa utilizam exprimarea cu "Eu" pentru a trezi interesul
4.1.2. Cum sa facem propuneri utilizand exprimarea cu Tu/Voi
4.1.3. Cum sa castigam increderea prin incadrarea intr-un tot intreg met. Noi
4.1.4. Cum sa atragem atentia pentru ca publicul sa ne citeasca detaliile despre produs utilizand tehnica "Ce anume"
4.1.5. Cum sa subliniem beneficiile utilizand tehnica Adica
4.1.6. Cum sa cream claritate si credibilitate utilizand functia Imagini
4.2. Ce face un limbaj sa fie viu, expresiv sau explicit, eficient, persuasiv
4.2.1. Cum sa identificam si sa ne ferim cu strictete de limbajul de lemn
4.2.2. Trucuri creative pentru crearea unui "limbaj viu"
4.3. Imaginea, impresia, impactul si corectitudinea textului - Principii de baza in
tehnoredactare
4.3.1.1. De ce este importanta folosirea caracterelor diacritice (românesti)
4.3.1.2. Cum folosim corect spatiile
4.3.1.3. Cum impartim corect in text paragrafele
4.3.1.4. Alinierea si spatierea textului
4.3.1.5. Cum sa utilizam cifrele si "bullet-urile"
4.3.1.6. De ce este important ca intotdeauna sa recitim textul

Lecţia 5 5. Cum sa ne gestionam eficient limbajul atunci cand dorim sa cream impact
  5.1. Cum sa facem apel la intuitia si sentimentele cititorului - denotatia si conotatie
5.2. Secrete pentru utilizarea persuasiunii subliminale
5.2.1. Cum sa utilizam stimulii subliminali
5.2.2. Cum functioneaza si poate fi aplicat advertisingului subliminal
5.2.2.1. Cum sa intelegem modul de functionare al neuromarketingului
5.2.2.2. Unelte de autoinducere a unei stari publicului
5.2.2.3. Unelte subliminale pentru influentarea unei decizii
5.2.2.4. Cum sa utilizam background auditiv sau olfactiv - stare de bine
5.2.2.5. Cum sa intelegem propaganda comerciala sau guvernamentala
5.2.3. Strategii pentru a determina un raspuns favorabil din partea cititorilor
5.2.3.1. Cum inseram cuvintele cheie si cum le subliniem - atentia
5.2.3.2. Cum utilizam repetitia pentru a primi un raspuns favorabil
5.2.3.3. Cum utilizam sugestia pentru a primi un raspuns favorabil
5.3. Cum sa intelegem importanta brief-ul textului si cum il putem utiliza
5.4. Ce contine practic un brief pentru un mesaj creativ

Lecţia 6 6. COPYWRITING PENTRU AFACERI - Cum scriem texte cu impact din domeniul afacerilor
 

6.1. Care sunt regulile de baza care se aplica la redactarea textelor pentru afaceri
6.2. Cum sa comunicam eficient si cu impact cand transmitem un memo
6.3. Ce creaza impact la realizarea scrisorii de afaceri
6.4. La ce trebuie sa fim atenti cand realizam un raport
6.5. Sfaturi pentru construirea unei prezentari cu impact in Powerpoint
6.6. Care sunt regulile de baza in comunicarea prin email pentru a denota profesionism

Lecţia 7 7. Cum scriem textele de promovare personala - CV-ul, scrisoarea de intentie si de motivatie
  7.1. Ce face concret un CV sa fie bun si citit cu atentia cuvenita de catre angajator
7.1.1. Cum ne prezentam detaliile personale in CV
7.1.2. Pe ce insistam la prezentarea educatiei si a studiilor in CV
7.1.3. Ce are nevoie si se astepta sa auda angajatorul la rubrica experienta
7.1.4.Cum comunicam eficient informatiile in sectiunile "alte aptitudini"
7.1.5. Cum ne prezentam referintele si recomandarile in CV
7.1.6. Sfaturi practice pentru a face un CV sa aiba succes
7.2. Sfaturi esentiale pentru redactarea unei scrisori de intentie cu impact si care sa
obtina raspunsul angajatorului
7.3. Care sunt elementele cheie din scrisoarea de motivatie pentru a ne diferentia de
celelalte sute de candidati

Lecţia 8 8. Cum scriem textele pentru MASS-MEDIA
  8.1. Ce trebuie sa facem pentru ca un comunicat de presa sa fie publicat
8.1.1. Cum sa utilizam notorietatea, impactul si proximitatea pentru impact
8.1.2. Cum sa ne folosim de controversa pentru a atrage atentia
8.1.3. Avantajele implicarii personalitatilor pentru a atrage atentia
8.1.4. Cum sa utilizam neobisnuitul pentru a ajunge sa fie publicat
8.2. Cum sa utilizam corect si sa realizam stirile - hard news si softnews
8.3. Cum sa utilizam in comunicare concizia, credibilitatea, fluenta si claritatea
8.4. Cum sa asezam profesionist in pagina un comunicat de presa pentru a crea o
impresie pozitiva asupra cititorilor/jurnalistilor
8.5. Cu ce ocazii se poate emite un comunicat de presa care sa ne asigure si
impactul dorit
8.6. Ce este deosebit la redactarea textelor pentru online
8.7. Cum utilizam newsletter-ul pentru a comunica cu angajatii sau cu clientii si ce
creaza impact in newsletter

Lecţia 9 9. PUBLICITATE - Ce creaza concret impact in TEXTELE PUBLICITARE
  9.1. Cum sa realizam texte publicitare cu impact urmand pasii din modelul AIDA
9.2. Reguli de baza pentru stimularea achizitiei in textele publicitare
9.3. Studiu de caz pentru a intelege comunicare persuasiva - afis publicitar
9.4. Exemple concrete de sloganuri care creaza impact - sloganul: declarativ,
interogativ, provocator, testimonial, stire, de identificare, chilipir, joc de
cuvinte si umoristic
9.5. Cum scriem texte de impact pentru reclamele din mediul audiovizual
9.5.1. Ce conteaza cel mai mult la scenariul tip felia de viata
9.5.2. Cand putem utiliza reclama de tip jingle
9.5.3. Cum putem atrage atentia prin scenariu umoristic
9.5.4. Care sunt elementele cheie la scenariul tip interviu
9.6. Cum realizam storyboard-ul unei reclame
9.7. Cand putem alege advertorialul ca forma de promovare pentru a fi mai credibili
9.8. Cum sa insistam pe aranjarea in pagina, prezentarea beneficiilor si a continutul
sub forma de poveste usor de citit pentru a crea impact si credibilitate in
advertorial
9.9. Exemple si modele de advertoriale creative care creaza impact maxim

Lecţia 10 10. ACADEMIC - Ce este important sa urmarim atunci cand realizam texte pentru mediul academic
  10.1. Cum sa acordam atentia cuvenita in rezumatul critic la erorile de argumentare, daca este autorul obiectiv, daca se poate citi printre randuri si cum sunt
prezentate sursele de informare
10.2. Cum sa impartim profesionist rezumatul respectand regula prezentarii ideii pe scurt si apoi a evaluarii critice a ideilor principale
10.3. Strategii de lectura rapida a textelor de dimensiuni mari
10.4. Cum stabilim intrebarea de cercetare ca parte critica a unei lucrari de licenta,
dizertatie
10.5. Care sunt partile concrete ale unei lucrari de cercetare
10.6. Care sunt partile concrete ale referatului stiintific
10.7. Reguli de aur la redactarea lucrarilor stiintifice, inclusiv a lucrarilor licenta,
dizertatie



Cariera:

Oportunitati de Cariera Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva

In Suplimentul Europass, la rubrica Acces Posturi, adica posturi pe care puteti profesa in urma absolvirii cursurilor, avem:

- COPYWRITER



Pot sa imi gasesc mai usor un job dupa ce finalizez acest Curs Copywriting?

Prin inscrierea la Curs Copywriting, veti participa la un program de perfectionare conceput de specialisti in domeniul comunicarii si veti obtine cunostintele practice si competentele care cu siguranta va vor ajuta sa va diferentiati de ceilalti candidati atunci cand veti aplica pentru un job in copywriting.

PRET curs:
Inscrieti-va acum si beneficiati de promotia cu REDUCEREA de 20%:


Pret curs: 400 lei - REDUCERE 20% =>

Pret cu reducere:
320 lei



Data limita inscriere: 30 Noiembrie 2020


Pentru ca tuturor ne place sa primim ceva in plus, primiti si:

+ CURSUL CADOU de Comunicare in Afaceri, absolut necesar unui specialist in comunicare.



* Pretul de mai sus este pentru tot cursul si include si emiterea diplomei in limba romana. De asemenea, diploma de absolvire este inclusa si la cursul cadou.


Dupa absolvire Curs Copywriting se achita taxa de 68,50 lei pentru Suplimentele de Diploma in limba romana, respectiv Suplimentul Descriptiv si Suplimentul Europass - detalii aici.

Actele de studii sunt expediate prin curier rapid direct la adresa dumneavoastra - taxa de curierat este de 14,20 lei.

Nu mai exista alte taxe sau costuri pentru actele de studii in limba romana.


Academia Britanica de Afaceri si Comunicare functioneaza de peste 16 ani pe piata din Romania si este un sistem de invatare de calitate superioara - premium, care este intalnit la scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Pana in prezent avem peste 60.000 de cursanti din toata tara.

Verificati recenziile si opiniile cursanti pe pagina de Facebook - click aici.




De ce costa atat?
Deoarece cursul se desfasoara ONLINE si nu mai exista cheltuielile unui curs la sala, cu tot ce inseamna chiria salii, logistica, echipamentele si consumabilele, suporturile de curs printate si atunci rezulta un cost cu 80% mai mic, pretul fiind mult mai accesibil pentru cursant.

Cursurile online de la AcademiadeAfaceri sunt interactive, se lucreaza 100% practic cu simulari de cazuri reale din companiile romanesti si primiti feedback constant de la asistentii de curs care va stau la dispozitie pe toata durata cursului.

Metoda de invatare este mult mai eficienta, mai practica si mai interactiva fata de cursurile la sala care de cele mai multe ori sunt prea statice sau teoretice. Mai multe detalii aici...



Metode de plata rapide:
1. Depunere numerar la banca - pe baza facturii proforme pe care o primiti prin email dupa inscriere.
2. Transfer bancar (ordin de plata) - de la orice banca unde aveti cont deschis. Transferul se poate face si prin internet banking.
3. Online cu cardul - in emailul cu factura proforma regasiti butonul "Plateste Online".

Pentru cursantii din localitati mai mici sau mai izolate se poate achita si prin mandat postal cu plata in contul bancar - detalii in factura proforma.


Descoperiti in 3 luni ceea ce ati putea afla pe cont propriu in aproape 10 de ani de practica in pcopywriting!


Cum ar fi sa incepi de astazi?





Ce primesc:


Ce primesc concret la Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva?

  • Suportul de curs intr-un format condensat (peste 180 pagini) usor de citit si foarte bine structurat, limbaj clar si concis - unde regasiti doar cunostintele care sunt cu adevarat folositoare in practica de copywriting, fara teorie de dragul teoriei;

  • Cunostinte si continut concise si la obiect ca sa intelegeti totul mai usor si mai rapid;

  • Exemple concrete impartasite de manageri cu experienta;

  • Studii si simulari de cazuri reale pentru a pune in practica cunostintele de la curs;

  • Aplicatii practice care va vor ajuta sa aplicati cu usurinta tot ceea ce invatati;

  • Feedback constant de la lector si asistentii de curs pentru fiecare rezolvare a dumneavoastra in cadrul studiilor si simularilor de cazuri reale;

  • Asistenta si suport (telefonic si prin email) pe toata durata participarii la curs;

  • Diploma / Certificatul de Absolvire Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva in limba romana care este inclus in pretul cursului. De asemenea, puteti beneficia si de suplimentele de diploma (Suplimentul Descriptiv si Suplimentul Europass) care asigura recunoasterea in toate tarile din Uniunea Europeana, inclusiv in Romania.




Cat dureaza Curs Copywriting?
Cursul dureaza ~ 3 luni si in fiecare saptamana va recomandam sa va alocati 3 pana la 5 ore pentru invatare si participarea la activitatile practice de curs - puteti face acest lucru in orice zi si la orice ora, programul fiind foarte flexibil.

 


Testimoniale:

Testimoniale Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva - Pareri Cursanti

Pentru a va face o imagine concreta si completa despre cursurile oferite si pentru a descoperi mai multe pareri de la cursanti va rugam sa consultati sectiunea Reviews de pe pagina de Facebook - https://www.facebook.com/pg/academiadeafaceri/reviews/


Diploma:

Cursurile au certificare direct la nivel european, care se aplica in toate tarile din Uniunea Europeana, inclusiv in Romania.

Nivelul de certificare este 4 din 5 - fata de nivelul 1 la care sunt cursurile autorizate la nivel national in Romania. Certificarea europeana este superioada celei nationale oferite de ANC.

De asemenea, cursurile sunt recunoscute la Registrul Comertului pentru infiintarea si autorizarea obiectului de activitate pentru PFA si Intreprinderi Individuale.

diploma curs management cursant cursuri online cursant curs manager


Academia Britanica de Afaceri si Comunicare functioneaza de peste 16 ani pe piata din Romania si ofera un sistem de invatare de calitate superioara-premium realizat pe baza modelului britanic care este intalnit la scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Pana in prezent avem peste 60.000 de cursanti din toata tara.


Marile companii
precum: e.on, Vodafone, Volvo Romania, Mega Image, Dedeman, British Council, TUV, cat si agentii guvernamentale - au ales cursurile noastre pentru perfectionarea angajatilor - lucru care confirma reputatia si rezultatele obtinute cu cursantii, inclusiv la nivel de companii mari si corporatii.


Fiind acte oficiale, actele de studii se emit doar in original si se expediaza prin curierat rapid la adresa dumneavoastra iar predarea se face pe baza de semnatura.


Detalii despre actele de studii:

diploma curs management

Certificat de Absolvire (Diploma)
Certificat Absolvire Curs Copywriting - contine datele de identificare ale cursantului, perioada desfasurarii cursurilor, denumirea cursului, media de absolvire si trimiterile legale catre suplimentele de diploma. Diploma este valabila doar insotita de suplimentele de diploma. Detalii aici.
supliment curs management

Supliment Descriptiv Curs Copywriting
Suplimentul Descriptiv contine unitatile de competente, adica ce activitati puteti desfasura in urma absolvirii cursului, numarul de ore de formare si numarul de credite profesionale transferabile, impreuna cu nivelul de certificare al cursului de Copywriting.
europass academia de afaceri

Supliment Europass Curs Copywriting
Suplimentul Europass contine detalii despre certificarea cursului, nivelul si sistemul de certificare, detalii institutia care ofera certificarea si cel mai important - lista de posturi pe care se poate profesa in urma absolvirii Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva.
europass curs management

De asemenea, punem la dispozitie si acte de studii emise direct in limba engleza - contin aceleasi informatii ca si actele de studii de mai sus, doar ca sunt emise direct in limba engleza, nefiind necesara apostilarea care presupune costuri suplimentare semnificative.


Sa incepem:

Cerinte minimale pentru inscrierea la Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva
Nu sunt necesare cunostinte sau studii anterioare in domeniu.

Acest curs este disponibil tuturor persoanelor cu varsta de peste 18 ani iar pentru cursantii minori care totusi doresc sa urmeze acest curs, unul dintre parinti sau tutorele va semna contractul de studii in numele lor.

Veti avea nevoie de un calculator/laptop sau de o tableta cu o conexiune la internet. Desigur, puteti utiliza si un smartphone daca dimensiunea ecranului este comoda pentru dumneavoastra.



Cum ma inscriu la Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva? Detalii administrative
1. Este suficient sa completati formularul de inscriere de pe pagina Inscriere si sa bifati Curs Copywriting si Comunicare Persuasiva, apoi veti primi automat prin email factura proforma unde sunt descrise modalitatile de plata si veti regasi link-ul pentru descarcarea contractului de studii.

2. Apoi, tot ce aveti de facut este sa transmiteti contractul de studii completat si CI scanat si sa achitati taxa pentru curs. Contractul se poate completa direct pe calculator si se poate trimite direct in format electronic prin email sau scanat.

3. Contul de cursant este activat in termenul mentionat in proforma, apoi primiti prin email datele de logare si invitatia de a incepe cursurile, impreuna cu datele de contact ale tutorelui care va este alocat si care va fi persoana dumneavoastra de contact.

inscrie-te curs management


 




   
Acasa | Cursuri | Diplome | Burse | FAQ | Noutati | Contact | Termeni de utilizare

Copyright © Business and Communication Research Center
Toate drepturile rezervate.