succes la cursuri!



Cum mă înscriu ...

Cum particip la cursuri...

Prezentare
Prezentare serviciu

 

 

Analiză comparativă
Oportunităţi
Avantaje şi beneficii
Cum se învaţă
Programe moderne
Cum se învaţă
Cine se înscrie
Ce se plăteşte
Activităţi la cursuri
Cursuri online
Seminar online
Consiliere cursuri
Proiecte online
Testare online
Media Center
Apariţii în presă
Comunicate de presă
Resurse presă
Statistici activitate
Testimoniale
Ofertă publicitate



Transilvania Expres, nr. 3835, Braşov

Activitatile la cursuri sunt bazate pe practică, sunt mult mai uşor de parcurs şi asimilat şi au ata-şate aplicaţii practice, analize şi simulări de caz, speţe, documentări online şi discuţii libere, care au un rol important in fixarea cunoştinţelor”, a menţionat Cristi Lucan, Director Educaţional, AcademiadeAfaceri.ro



Citeşte în continuare...

 


Programa Curs Managementul Resurselor Umane
Rating curs:   Associated Lecturer: Ana Maria Drăguş
Calitate curs: Premium   Data limita inscriere:20 Octombrie 2017
Pret curs:28250 lei   Durată curs: 12 lecţii / 12 săptămâni
     



Lecţia 1 1. Cum realizam recrutarea si care sunt pasii concreti pentru
desfasurarea interviului de angajare
  1.1. Un lucru major in recrutare - cum sa intelegem corect diferenta
intre aptitudini, abilitati si competente
1.2. Studiu de caz competente pentru postul de director de hotel
1.3. Intrebarile cheie pe care le punem pentru un nou angajat
1.4. Cum definim cerintele postului si profilul candidatului pentru
realizarea anuntului de recrutare - studiu de caz - asistent manager
1.5. Cum stabilim oferta de angajare si cu cine ne consultam in mod obligatoriu - studiu de caz pentru postul de agent vanzari si casier
1.6. Cum concepem anuntul de angajare si ce trebuie sa contina acesta 1.7. Cum alegem canalul media in care sa publicam anuntul de angajare (presa scrisa, internet, "in company") si costurile de publicare
1.8. Recomandari din experienta personala pentru a creste eficienta anuntului de angajare
1.9. Punctele cheie de care tinem cont atunci cand analizam CV-urile
1.10. Cum pregatim interviul de angajare si intrebarile magice pe care le utilizeaza profesionistii in HR
1.11. De ce este importanta testarea candidatului si cum procedam la alegerea si diferentierea candidatilor
Lecţia 2 2. Contractul individual de muncă - Competente Inspector Resurse Umane
  2.1. Contractul individual de munca pe perioada ne/determinata, cu timp partial si cu munca la domiciliu
2.3. Contractul de ucenicie la locul de munca si contractul de munca temporara
2.4. Care sunt conditiile pe care le respectam la incheierea contractului de munca si de ce sunt importante capacitatea partilor(varsta
minima) si exprimarea consimtamantului
2.5. Cum putem intelege cu usurinta contractul de munca studiind
obiectul contractului, cauza, conditiile de sanatate si studiile
2.6. Recomandari din practica - interdictiile legale la incheierea
contractului de munca.
2.8. Cum putem interpreta si utiliza clauzele speciale: de mobilitate, neconcurenta, confidentialitate si formare profesionala
2.9. Inregistrarea contractelor de munca in Revisal
2.10. Care sunt diferentele si unde se aplica contractul colectiv de
munca (CCM)
Lecţia 3 3. Executarea, modificarea, suspendarea si incetarea
contractului de munca
  3.1. Ce conditii trebuie sa asigure angajatorul pentru executarea CIM
3.2. In ce conditii putem aduce modificari la contractul de munca
3.3. Conditiile importante si obligatorii cu privire la durata contractului si locul de desfasurare al muncii
3.4. Conditiile in care putem realiza delegarea si detasarea personalului
3.5. Ce sanctiuni disciplinare putem stabili conform CIM
3.6. Care sunt masurile prin care asiguram protectia salariatului
3.7. Cum trebuie sa alocam si sa programam timpul de munca si de odihna conform legii
3.8. In ce cazuri se poate suspenda contractul de munca - de drept si la initiativa uneia dintre parti
3.9. Modalitatile legale prin care poate inceta contractul de munca: de drept, prin acordul partilor si demisia
3.10. Cum putem realiza concedierea pentru motive care tin de
persoana salariatului si care tin de angajator
Lecţia 4 4. Cum realizam comunicarile interne. Fisa postului, dosarul de angajat si operarea in REVISAL
  4.1. Cum se realizeaza comunicarea informala in firma - exemplu practic
4.2. Cum realizam memo-urile, regulile interne, rapoartele, notele si deciziile interne
4.3. Reguli practice pentru comunicarea interna prin email
4.4. Cum realizam dosarul de angajat si ce cuprinde acesta
4.5. GHID COMPLET DE UTILIZARE SI OPERARE REVISAL
4.6. Cum organizam departamentul de resurse umane in cele 5
componente importante
4.7. De ce este importanta realizarea organigramei interne
4.8. Care sunt elementele obligatorii din fisa postului si cum trebuie
definita aceasta
4.9. Studiu de caz - fisa postului pentru Specialist Marketing
4.10. Studiu de caz - fisa postului pentru Asistent Comunicare Interna
Lecţia 5 5. Procedurile si actele utilizate in activitatea de HR
  5.1. Cum scriem o procedura de HR si ce contine concret aceasta
5.2. Model de procedura de angajare cu aplicare imediata in practica
5.3. Model de procedura de sanctionare disciplinara incluzand procesul verbal si raportul de cercetare disciplinara
5.4. Model de procedura de incetare a contractului individual de munca
5.5. Actele utilizate in activitatea de HR - lista completa
5.6. Documentele legale necesare pentru salarizare - condica prezenta, formular ore plus sau minus, programator concedii, fisa colectiva de prezenta
Lecţia 6 6. CALCULAREA SALARIILOR, sporurile si contributiile pentru
asigurarile sociale si de sanatate
  6.1. Tot ce trebuie sa stim despre salariul de baza (de incadrare)
6.2. Cum exprimam durata timpului de munca la norma intreaga,
partiala sau cu timp saptamanal
6.3. Din ce este format si cum este structurat salariul
6.4. Indemnizatia de conducere, de neconcurenta si mobilitate
6.5. Cum se acorda sporul de noapte, de vechime, de conditii grele sau toxice si pentru munca suplimentara
6.6. Care sunt si cum se calculeaza indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate. Codurile pentru indemnizatii
6.7. Indemnizatia si concediul pentru incapacitate temporara de munca
6.8. Indemnizatia pentru prevenirea imbolnavirilor, maternitate (sarcina si lehuzie) si cresterea copilului
6.9. Cum calculam indemnizatiile si contributiile CASS
6.10. Cum calculam corect si legal retinerile din salariu
Lecţia 7 7. Cum putem intelege mai usor obligaţiile la bugetul statului
  7.1. Cum putem intelege usor contributiile angajatului si ale
angajatorului la bugetul asigurarilor sociale
7.2. Conditiile de incadrare si acordare a pensiei pentru limita de varsta, anticipate, partiale si de invaliditate
7.3. Cum se acorda ajutorul de deces
7.4. Cum se calculeaza contributia la fondul de somaj
7.5. Cum se acorda deducerile personale si cum se calculeaza corect impozitul pe salarii
7.6. Ce contin contributiile pentru concedii si indemnizatii
7.7. Contributiile pentru persoanele cu handicap si pentru garantarea platirii creantelor salariale
7.8. Ce este necesar sa stim despre declaratia 112 pentru evidenta
nominala a asiguratilor
Lecţia 8 8. Inductia - Integrarea noilor angajati, formarea profesionala si planul de cariera
  8.1. Cum realizam efectiv integrarea noului angajat in firma
8.2. Cum stabilim durata perioadei de integrare pentru fiecare post
8.3. Ce documente si informatii oferim si ce activitati realizam pentru integrarea noului angajat
8.4. Cum asiguram instruirea si formarea profesionala a noului angajat
8.5. Cum realizam planul de instruire al angajatilor
8.6. Metode concrete de evaluarea a planului de formare si a eficientei formarii
8.7. Cele 5 directii capitale in realizarea planului de cariera
8.8. 12 Metode concrete si verificate pentru dezvoltarea carierei
angajatilor
8.9. Cum putem aplica cultura organizationala pentru dezvoltarea
carierei angajatilor
8.10. Studiu de caz privind cultura organizationala la BRD si Softwin
Lecţia 9 9. Cum realizam EVALUAREA RESURSELOR UMANE
  9.1. Cum stabilim obiectivele pentru evaluarea resurselor umane
9.2. Cum definim criteriile de performanta si evaluare
9.3. Ce metode si teste utilizam in cadrul evaluarii
9.4. Cum putem aplica metoda de evaluare pe baza comportamentului
9.5. Cum utilizam metoda managementului prin obiective ca metoda de evaluare
9.6. Cum utilizam metoda feedback-ului la 360 de grade pentru a avea rezultate concrete dar si solutii
9.7. In ce situatii utilizam centrele de evaluare - assesment centers
9.8. Cum realizam interviul la plecarea din firma si la ce ne
foloseste concret
9.9. Cum publicam rezultatele evaluarii pentru managerii si factorii de decizie din firma
9.10. 5 sfaturi de aur atunci cand realizam evaluarea angajatilor
Lecţia 10 10. DISCIPLINA MUNCII
  10.1. Care sunt drepturile angajatului si ale angajatorului in disciplina muncii
10.2. Ce contine Regulamentul de Ordine Interioara
10.3. Ce este esential si ce contine Codul de Conduita Profesionala.
10.4. In ce situatii poate fi impus Codul Vestimentar si ce reglementari concrete contine acesta - exemple practice
10.5. Cum putem aplica echitatea si nediscriminarea in munca
10.6. Ce inseamna abaterea disciplinara si care sunt sanctiunile concrete care se pot aplica
10.7. Ce contine concret cercetarea disciplinara
10.8. Cum realizam decizia de sanctionare
10.9. In ce situatii putem aplica raspunderea patrimoniala a angajatilor
Lecţia 11 11. Metode practice de MOTIVARE a resurselor umane care dau rezultate
  11.1. Cum putem intelege nevoile salariatilor pentru a-i putea motiva corespunzator
11.2. De ce trebuie sa tinem cont atunci cand raspundem nevoilor de baza ale salariatilor
11.3. De ce este atat de importanta nevoia de securitate si siguranta pentru salariati
11.4. Cum putem utiliza nevoile de apartenenta pentru a creste
motivarea salariatilor
11.5. Pe ce butoane putem apasa pentru a raspunde nevoii de stima si de importanta a salariatilor
11.6. Care sunt concret factorii care scad motivatia angajatilor
11.7. 21 de metode concrete si testate de crestere a motivatiei si
implicarii angajatilor
11.8. Ordinea si topul celor 10 prioritati ale angajatilor pentru a-i putea motiva eficient
11.9. 12 metode nonfinanciare concrete de crestere a motivatiei
angajatilor
Lecţia 12 12. Cum realizam Planul si Politicile de Recompensare a Angajatilor
  12.1. Cum aplicam planul de motivare pentru departamentele din firma
12.2. Ce obiective concrete stabilim pentru oferirea recompenselor
12.3. Cum stabilim criteriile de oferire a recompenselor
12.4. Studiu de caz - realizarea planului de recompensare pentru un consultant front-office ING Bank
12.5. Cum alegem cea mai potrivita recompensa - excursie, participarea la profit, asigurari private, zile libere platite, traininguri, reduceri pentru angajati
12.6. Peste 38 de recompense pentru angajati pe care le puteti
aplica in firma incepand de maine

12.7. Cum comunicam angajatilor planul de recompensare si cum le prezentam recompensele
12.8. 8 intrebari de aur pentru a verifica rapid daca planul de
recompensare functioneaza

platile sunt preluate de PayTrust prin site-ul www.e-facturi.ro si sunt procesate de Centrul de Procesare ROMCARD


 






   
Acasa | Cursuri | Diplome | Burse | FAQ | Noutati | Contact | Termeni de utilizare

Copyright © 2004 - 2017, Business and Communication Research Center
Toate drepturile rezervate