succes la cursuri!



Cum mă înscriu ...

Cum particip la cursuri...

Prezentare
Prezentare serviciu

 

 

Analiză comparativă
Oportunităţi
Avantaje şi beneficii
Cum se învaţă
Programe moderne
Cum se învaţă
Cine se înscrie
Ce se plăteşte
Activităţi la cursuri
Cursuri online
Seminar online
Consiliere cursuri
Proiecte online
Testare online
Media Center
Apariţii în presă
Comunicate de presă
Resurse presă
Statistici activitate
Testimoniale
Ofertă publicitate



Transilvania Expres, nr. 3835, Braşov

Activitatile la cursuri sunt bazate pe practică, sunt mult mai uşor de parcurs şi asimilat şi au ata-şate aplicaţii practice, analize şi simulări de caz, speţe, documentări online şi discuţii libere, care au un rol important in fixarea cunoştinţelor”, a menţionat Cristi Lucan, Director Educaţional, AcademiadeAfaceri.ro



Citeşte în continuare...

 


Demo Curs Dezvoltare Personala
Rating curs:   Authorship Associate: Anca Amarandei
Calitate curs: Premium   Data limita inscriere:19 Iunie 2019
Pret curs:26250 lei   Durată curs: 10 lecţii / 12 săptămâni
     



Vă prezentăîn continuare un fragment de aproximativ 10-20 % din conţinutul:
Lecţia 5 - Al doilea pas important spre succes - controlul emoţiilor

...



5.2 Controlul emoţiilor negative
Vom încerca să prezentăm o serie de principii în scopul îmbunătăţirii controlului asupra emoţiilor negative:

- Mai întâi, identificaţi ce anume simţiţi
- Apoi, analizaţi ce efect are emoţia respectivă asupra voastră


După ce aţi răspuns la aceste două întrebari, următorul pas este să descoperiţi ce anume v-ar face să vă simţiţi mai bine şi cum altfel aţi dori să vă simtiţi, îndreptându-vă astfel gândurile într-un sens pozitiv.

De exemplu, atunci când sunteţi extrem de nervos încât să doriţi să spargeţi un obiect, întrebaţi-vă ce simţiţi în momentul în care vă îndreptaţi spre obiectul respectiv, iar dacă răspunsul apare în mod constient sub forma unor termeni negativi şi nesănătosi ("vreau să sparg, să arunc, să distrug" etc.), şansele unui control eficient sunt mult mai mari.

Exprimarea emoţiilor negative
Iată câteva sugestii în vederea comunicării emoţiilor cu caracter negativ:
- Nu exageraţşi nu dramatizaţi
- Nu aşteptaţi să se adune prea multă tensiune, pentru că exprimarea va fi exagerată şi disproporţionată
- Vorbiţi concis, clar!
- Nu puneţi etichete şi nu daţi vina pe cei din jur!
- Vorbiţi doar despre ceea ce simţiţi!
- Intrebaţi-i şi pe ceilalţi ce simt în legatură cu situaţia apărută


Există şi alte principii, care ne ajută să ţinem sub control trăirile negative, în cazul unui conflict, de exemplu, şi care ne pot fi utile în situaţii de criză:

- Acordaţi prezumţia de nevinovăţie. De regulă avem foarte multă înţelegere faţă de noi înşine şi foarte puţină faţă de ceilalţi. Incercaţi să începeţi discuţia cu formulări de genul: "nu vreau să acuz pe nimeni, dar…" sau "poate am înţeles eu greşit…"

- Fiţi flexibiliîncercaţi să manifestaţînţelegere faţă de opiniile, atitudinile, preferinţele şi gusturile celor din jur.

- Lăsaţi totdeauna interlocutorului o portiţă de ieşire din conflict. Mulţi persistă într-o discuţie în contradictoriu, chiar dacă ştiu că nu au dreptate. Procedaţi cu tact cu astfel de persoane orgolioase şi daţi-le posibilitatea să salveze aparenţele măcar.

- Nu reacţionaţi exagerat la nici un conflict. Neînţelegerile sunt inevitabile, dar reacţiile supradimensionate înrăutăţesc lucrurile. Priviţi situaţiile de genul acesta ca pe lucruri normale şîncercaţi să le soluţionaţi cu calm.

- Preţuiţi omul, dincolo de opiniile sale. Acordaţi respect persoanei cu care discutaţşi nu daţi prioritate părerilor proprii în faţa interlocutorului.

- Reexaminaţi-vă propria atitudine. Intrebaţi-vă dacă nu cumva cauza neînţelegerii este chiar atitudinea voastră în legatură cu o anumită problemă.

- Nu ezitaţi să spuneţi :"Am înţeles greşit", "Imi pare rau", "Imi cer scuze" atunci când este cazul.

In mod sigur, toate aceste sugestii privind controlul emotiilor negative sunt utile, însă ele pot fi şi mai eficiente dacă reuşim să identificăîn manieră conştientă şi cauzele care au dus la apariţia acelor emoţii negative.


De ce ne enervămîn ce mod ne simţim ameninţaţi, ce avem de apărat cu aşîndârjire?
- Ne este ameninţată stima de sine, imaginea noastră idealizată în ochii celor din jur;
- Ne sunt puse la îndoială valorile, principiile morale;
- Ne sunt combătute ideile, credinţele şi viziunile asupra lucrurilor considerate de noi importante;
- Ne sunt criticaţi cei dragi (membrii familiei, prieteni, colegi);
- Ne sunt îngreunate realizarea unor ambiţii şi atingerea unor obiective;
- Ne simţim neputinciosi în anumite situaţii;
- Ne simţim nedreptăţiţi de către ceilalţi.


Incercând să analizăm cât mai obiectiv un conflict sau o situaţie de criză, vom ţine cont de aceste motive, atât in cazul propriu, cât şîn cazul interlocutorilor. Asa cum noi avem orgolii, ambiţii, scopuri şi persoane la care ţinem, şi ceilalţîşi doresc anumite lucruri pentru ei şi pentru cei dragi lor.

Vom trece acum în vedere o serie de cauze şîntrebări care ne-ar putea ajuta să înţelegem şi să controlam mai bine stările emoţionale prin care trecem: ...

 


platile sunt preluate de PayTrust prin site-ul www.e-facturi.ro si sunt procesate de Centrul de Procesare ROMCARD


 




   
Acasa | Cursuri | Diplome | Burse | FAQ | Noutati | Contact | Termeni de utilizare

Copyright © 2004 - 2018, Business and Communication Research Center
Toate drepturile rezervate